Bonsai Centrum
Korporátní identita pro Bonsai Centrum
Mým cílem bylo vytvořit nový jednotný vizuální styl pro Bonsai centrum, tak aby tvořil ve všech směrech vizuálně celistvý komplet. Velký důraz jsem kladl na tvorbu logotypu, z kterého pak vycházelo celé grafické pojetí. Hlavní myšlenkou je určitý minimalistický design. Důraz je kladen na minimalismus, detail, čistotu bílé plochy. Grafika je pojata s nádechem japonského stylu, který je pro bonsaje typický. Jednotný vizuální styl je tvořen především pomocí 4 základních prvků: loga, písma, barev a jejich následné aplikace na doprovodné prvky.
Základní tvar loga je dvojitý kruh, do kterého je vsazen hlavní motiv – stylizovaný strom, resp. bonsaj. Stáří stromu je znázorněno mohutnými kořeny, které zasahují až do ohraničujícího kruhu a zároveň ho přerušují. To samé platí i pro korunu stromu. Logo je doplněno o název společnosti, pro který jsem použil font DorovanCE Carolus.
Reklamní brožuru jsem pojal hodně netradičně. S důrazem na estetický charakter, který naprosto převyšuje informační stránku. Tak vznikla grafická podoba, která se na každé dvoustraně věnuje jednomu stylu tvarování bonsají. Grafika spojuje vždy jedno písmeno slova „bonsai“ s kaligrafickým znakem a také tradiční japonskou inkoustovou kresbou.
Dobrá grafika dělá hodně.
Uvidíte.
Osobní schůzka je možná v sídle firmy klienta.
Nebo si zavoláme, napíšeme.
Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky zpracování osobních údajů.